Friday, May 28, 2021

BBM 3410 - 2021- MINGGU 9 - BAB 5 (TAKSONOMI STRATEGI KOMUNIKASI)

 RUJUKAN Normaliza Abd Rahim (2019). Kajian Wacana dan Strategi Komunikasi : Teori Aplikasi, Penerbit UMT, Kuala Nerus.


BAB 5 - TAKSONOMI STRATEGI KOMUNIKASI

Hai dan assalamualaikum kepada pembaca setia blog saya. Pada minggu ini saya diberi tugasan untuk menyiapkan slide powerpoint tentang taksonomi strategi komunikasi. Oleh itu, saya juga berkongsi dengan anda dengan ilmu dan maklumat terbaru yang dipelajari. Ramai orang tidak tahu apa yang dimaksudkan dengan taksonomi strategi komunikasi. Jelas bahawa, setiap jenis bentuk komunikasi digunakan oleh kita mempunyai pelbagai strategi. Saya pada mula mengganggap komunikasi adalah perkara biasa dan tidak terlalu penting. Sebenarnya, komunikasi sangat penting dalam kehidupan kita tak kiralah sama ada kecil ataupun besar. Taksonomi strategi komunikasi merincikan tentang pendapat-pendapat daripada tokoh berkaitan komunikasi. Pelbagai pendapat menarik dan strategi secara ringkas dan menarik diberikan. Ini mendedahkan saya kepada pengetahuan baru berkaitan subjek ini. Oleh itu, saya telah menyediakan slide berkaitan tajuk ini dalam mudah untuk difahami oleh anda. HAA dah tengok tu... jangan lupa like dan subscribe my channel youtune. Diharapkan dapat membantu anda... bye ...jumpa lagi nanti. 


VIDEO:



Link video : https://youtu.be/M3oapuFp_fU


BUKTI KEHADIRAN:



No comments:

Post a Comment