Friday, May 28, 2021

BBM 3410 - 2021 - MINGGU 9 - KESILAPAN (INSTAGRAM)

 KESILAPAN (INSTAGRAM)

Haii dan assalamualaikum buat pembaca setia blog saya. Pada minggu ini saya diberi tugas untuk memberi sedikit kata-kata berkaitan erti kesilapan. Untuk pengetahuan semua, saya telah membuat posting terbaru diruangan akaun instagram iaitu @afieyaasuhaimi. Gambar dan kata-kata yang bertemakan kesilapan adalah suatu kenangan atau peristiwa yang pernah berlaku kepada diri saya. Kesilapan yang dilakukan oleh saya menyebabkan putus sebuah hubungan persahabatan membawa kepada penyesalan akhirnya. Diharapkan perkongsiaan ini dapat memberi pengajaran atau iktibar kepada anda. Namun begitu, kesilapan bukanlah sesuatu kesalahan yang tidak boleh ditebus tetapi kita sebagai boleh mengubah untuk menjadi seperti sedia kala. Itu sahaja coretan saya kali ini dan buat pembaca setia blog jangan lupa untuk like posting saya. 


POST:



                                                                            KOMEN :














BUKTI KEHADIRAN:









No comments:

Post a Comment