Sunday, May 2, 2021

BBM 3410- 2021- MINGGU 6 - SIMPULAN BAHASA - DIEZ

 SIMPULAN BAHASA

Assalamualaikum dan hai semua. Baru-baru ini kumpulan saya iaitu Diez telah merakam sebuah video yang mengandungi pelbagai simpulan bahasa yang menarik dan mempunyai maksud yang mendalam. Kumpulan saya terdiri daripada 10 orang ahli dan kami membahagikan kepada beberapa tugas untuk membentuk sebuah video. Ini memberi sedikit pengalaman baru kepada saya untuk mempelajari cara-cara membuat video yang menarik. Saya dapat mengenali jenis-jenis simpulan yang tidak pernah diketahui. Perkongsian  yang bermanfaat ini dapat serba sedikit memberi anda pengetahuan baharu. Banyak elemen-elemen menarik dan kreatif yang terdapat di dalam video tersebut. Dibawah saya turut sertakan video dan link. Jemputlah tonton dan like video. Sekian terima kasih..dan jumpa lagi..



Kredit lagu oleh : 
Lagu : Gurindam Jiwa (Instrumental)
Musik : Boyrazli
Seruling : Boyrazl









No comments:

Post a Comment