Thursday, April 29, 2021

BBM3410-2021-MINGGU 6- TWITTER

 TWITTER

Haii semua dan assalamuaikum, Untuk pengetahuan semua, saya mempunyai akaun twitter iaitu @afieyahsuhaimi. Melalui twitter ini, saya telah membuat posting berkaitan estetika, Harap dapat memberikan anda serba sedikit maklumat dan info. Marilah follow dan ikuti maklumat yang bermanfaat di twitter saya.


POST 1



POST 2




Saya juga retweet kawan-kawan saya yang lain sebagai tanda sokongan berkaitan posting mereka iaitu estetika. Wah, rupanya banyak definisi dan maklumat yang menarik tentang estetika. Saya amat mengharap agar posting ini dapat membantu memberikan suatu bermanfaat nuat pembaca blog saya yang dikasihi.

RETWEET 1































RETWEET 2






































No comments:

Post a Comment